De werkplek in de periode ná corona ziet er anders uit. Het lijkt erop alsof het kantoor vooral als ontmoetingsplek zal fungeren, terwijl het indivuele werk thuis wordt uitgevoerd. Waar moet je als HR-professional beginnen om deze ‘hybride werkplek’ in te richten? In dit whitepaper lees je over 4 thema’s waarmee je direct aan de slag kunt.
De hybride werkplek biedt nieuwe uitdagingen voor HR-professionals. Wat kan HR doen om de productiviteit, communicatie en de mentale gezondheid van werknemers te waarborgen?
Niet elk bedrijf staat er bij stil, maar het zijn de werknemers die de hybride werkplek invullen. Stel jezelf eens de vraag: ‘Wat zijn de behoeften op de (digitale) werkvloer?’
In dit whitepaper staan vier thema’s centraal: De digitale kloof, e-mail overload, versnippering en veiligheid. Deze thema’s vormen de start voor de organisatie van jullie hybride werkplek.
Hoe kijken experts aan tegen de veranderingen die corona teweeg heeft gebracht? En hoe zien zij de toekomst? Tijdens de interviewreeks Open up Digitals delen 15 thought leaders, waaronder HR-experts Gonny Vink en Jan Tjerk Boonstra, hun inzichten over het hybride werken, ‘het nieuwe normaal’ en nog veel meer.
Naar Open up Digitals