Hybride werken:
4 thema’s als start

De werkplek in de periode ná corona ziet er anders uit. Het lijkt erop alsof het kantoor vooral als ontmoetingsplek zal fungeren, terwijl het indivuele werk thuis wordt uitgevoerd. Waar moet je als HR-professional beginnen om deze ‘hybride werkplek’ in te richten? In dit whitepaper lees je over 4 thema’s waarmee je direct aan de slag kunt.

  • Dicht de digitale kloof
  • Voorkom een e-mail overload
  • Vermijd versnippering
  • Werk veilig samen in een digitale omgeving

Ik ontvang graag het whitepaper

De rol van human resources

De hybride werkplek biedt nieuwe uitdagingen voor HR-professionals. Wat kan HR doen om de productiviteit, communicatie en de mentale gezondheid van werknemers te waarborgen?

De werknemer centraal

Niet elk bedrijf staat er bij stil, maar het zijn de werknemers die de hybride werkplek invullen. Stel jezelf eens de vraag: ‘Wat zijn de behoeften op de (digitale) werkvloer?’

Belangrijke thema’s

In dit whitepaper staan vier thema’s centraal: De digitale kloof, e-mail overload, versnippering en veiligheid. Deze thema’s vormen de start voor de organisatie van jullie hybride werkplek.

Open up Digitals Experts aan het woord

Hoe kijken experts aan tegen de veranderingen die corona teweeg heeft gebracht? En hoe zien zij de toekomst? Tijdens de interviewreeks Open up Digitals delen 15 thought leaders, waaronder HR-experts Gonny Vink en Jan Tjerk Boonstra, hun inzichten over het hybride werken, ‘het nieuwe normaal’ en nog veel meer.

Naar Open up Digitals
hybride werken